19 Ağustos 2016 Cuma

TANITAYIM

Selamın hello.

Yıllaaar yıllar önce, ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken, minnak (aslında gocuman görünen bir minnaktım) bir FM'ci varmış. (Ben oluyorum).

Bu FM'cimizin başına sosyal bilimler dersinin YGS''ye dahil olması meselesi üşüşmüş. Sosyal bilimler özürlüsğ FM'cimiz de çareyi "sosyal bilgiler günlüğü" blogu açmakta bulmuş. O gün bugündür, YGS'ye giren her öğrenci, yılın belli zamanlarında kendisine teşekkür mesajları çekermiş.

Böylesi heyecanlı bir anektotla bloguma başladığıma göre, size benzer sebeplerden dolayı açtığım yeni blogumu tanıtmaktan gurur duyuyorum. Bu seferki hedefim, ayıptır söylemesi; ülkeden sıvışmak. E çare de USMLE oluyor. İnşallah bu bloga sararım da, kendisini sevimli sevimli bilgilerle süslerim diyorum...

Sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder